shadi

تبلیغات
تبلیغات

منوهای سایت

پر مخاطب ها

    ابر برچسب ها

      خبرنامه

      عضویت

      نام کاربري :
      رمز عبور :

      خرید چمدان | خرید اینترنتی چمدان | خرید چمدان چرخدار | خرید چمدان مسافرتی

      امروزه با وسعت کاربرد لپ تاپ در امور مختلف همراه داشتن آن ضروری است، بنابراین بهتر است کیف و  چمدان مسافرتی مطمئن که سلامت لپ تاپ را حفظ کند و همچنین ابعاد مناسبی داشته باشد خریداری کرد. کیف لپ تاپ دلسی مدل Parvis سایز کوچک رنگ سیاه با داشتن امکانات عالی به بهترین شکل ممکن از لپ تاپ محافظت کرده و حمل آن را تا حد بسیار زیادی آسان می‌کند. در ادامه به ویژگی‌های این محصول پرکاربرد از برند دلسی می‌پردازیم.

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : چهارشنبه 25 دی 1398 ساعت: 17:37
      بازدید : 266

      چاپ بنر لمپوست

      همه چیز درمورد چاپ بنر لمپوست: تبلیغات را می‌توان نیاز اصلی هر کسب و کاری برای بقا و پیشرفت در میدان رقابت دانست. امروزه روش‌های تبلیغاتی بسیار گسترده‌ای وجود دارند که صاحبان کسب و کارهای مختلف بنا به نوع حرفه، محصول یا خدماتی که ارائه می‌دهند، حیطه‌ی کاری و… روش مناسب تبلیغاتی که در معرفی برند، افزایش فروش یا ارائه‌ی خدمات بهتر موثر باشد را انتخاب می‌کنند. روش‌های تبلیغاتی متنوع هستند و در میان این روش‌ها می‌توان به چاپ بنر، چاپ بروشور، چاپ و پخش تراکت، تابلوسازی، رادیو و تلویزیون، تبلیغات در سایت‌ها، تبلیغات در شبکه‌های اجتماعی، تبلیغات سمپلینگ، تبلیغات چریکی، دیجیتال مارکتینگ و… اشاره کرد. یکی دیگر از روش‌های تبلیغاتی که این روزها در سطح شهر بسیار شاهد آن هستیم و گسترده شده، استفاده از بنر لمپوست است. برای استفاده از این بنر نیاز است یک طرح، پیام یا تصویر را برای چاپ بنر لمپوست آماده کنید که بتواند پیام تبلیغاتی موردنظرتان را به مخاطب برساند.  

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : دوشنبه 23 دی 1398 ساعت: 19:43
      بازدید : 166

      چاپ روی سنگ

      مقدمه ای بر چاپ روی سنگ

      در مورد چاپ روی سنگ بیشتر بدانیم – سنگ یکی از متریال‌های اصلی در دکوراسیون بوده و از قدیم تا امروز جایگاه خاصی در میان معماران دارد. سنگ از جذابیت منحصربه‌فردی برخوردار است و جلوه‌ی ویژه‌ای به فضا و دکور می‌دهد که باعث می‌شود استفاده از آن طرفداران زیادی داشته باشد.

       

      پرطرفدار بودن این متریال باعث شده تا استفاده از آن به صورت مدرن هم مورد توجه قرار بگیرد. در همین راستا روی سنگ چاپ انجام می‌شود و طرح‌ها و عکس‌های مختلف روی آن حک می‌شود. در حقیقت چاپ سنگ، باعث دو چندان شدن زیبایی و جذابیت آن می‌شود.

       

      با استفاده ازاین نوع چاپ می‌توان دکوراسیونی جذاب، متفاوت و چشم‌نواز داشت. البته از این امکان به غیر از دکوراسیون می‌توان در موارد دیگری هم استفاده کرد که در ادامه هرکدام را مطرح خواهیم کرد.

       

      البته جدا از بحث زیبایی و نما، استفاده از چاپ گفته شده مزیت اقتصادی نیز دارد . چراکه می‌توان خیلی راحت تصاویر و طرح‌های جدیدی را روی سنگ‌های ارزان یا سنگ‌هایی با طرح ضعیف، چاپ کرد تا در نهایت با صرف هزینه‌ای اندک، ارزش سنگ را بالا برد و به طرح باب میل مشتری هم رسید.

       

      در این مطلب قصد داریم بیشتر درباره‌ی چاپ روی سنگ و کاربردهایش صحبت کنیم، پس با ما همراه باشید.

       

      جهت مشاوره رایگان با کارشناسان هنرنوین، با ما در تماس باشید.

      ۰۲۱-۲۶۳۱۳۸۱۶

       

       ۰۲۱-۲۶۳۱۳۸۱۷

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : سه شنبه 10 دی 1398 ساعت: 13:30
      بازدید : 184

      بررسی پرفروش ترین تی شرت های مردانه

       

       

      تی شرت یک لباس رسمی مردانه است !!!

      منظور از رسمی این نیست که می توانید آن را در مواقع رسمی بپوشید؛ بلکه در دسته بندی اصلی لباس های مردانه به شمار می رود و یک لباس مستقل محسوب می شوند. تی شرت ها رنگ بندی های مختلفی دارند و در دوخت آن ها از پارچه های با کیفیت و موغوب استفاده می شود. بافت پارچه تی شرت به نسبت فصل استفاده از آن نازک یا ضخیم باشد. این لباس در همه جا قابل پوشیدن است و بسیار انطباق پذیر است. این بدین معنی است که تی شرت به تنهایی یک لباس مستقل است که میتوانید آن را در استایل روزمره خود به کار ببرید!

      یا یک لباس مردانه که مکمل دیگر لباس های مردانه است مثل پیراهن مردانه یا کت تک اسپرت. در هر صورت نوع پوشیدن آن صرفا به سلیقه شخصی شما بستگی دارد.


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 8 دی 1398 ساعت: 16:52
      بازدید : 238

      قالیشویی آریاشهر تهران

      قالیشویی آریاشهر تهران ، مرکز ارائه خدمات حرفه ای و تخصصی شستشو و خشکشویی قالی، فرش دست بافت، فرش ماشینی، موکت و مبل می باشد. جهت کسب اطلاعات بیشتر نسبت به خدمات بهترین قالیشویی در آریاشهر، می توانید با تیم کارشناس این مجموعه تماس حاصل فرمایید.

       


      نویسنده : admin
      برچسب‌ها :
      تاريخ : يکشنبه 1 دی 1398 ساعت: 2:10
      بازدید : 172

      صفحات وب